no more granne

Gu va mkt intressanta samtal man har när man är lite susig i säven! Igår festade jag för första gången på väldigt länge. Kvällen bestod av shots, tequila, andra alkoholhaltiga drycker o trevligt sällskap. Jag tycker det är så otroligt intressant att lyssna på killar när dom pratar om vad de anser är viktigt när de träffar tjejer o vad som är viktigt i förhållanden etc. Jag fick en del tips som jag faktiskt ska använda om jag möter ngn  jag tycker är intressant. hehe...
det var så längesen jag festade ordentligt så det var kul.. har nog fått mersmak:)

Nu har minelli flyttat.. hon har ju bott på våningen under mig o det har varit så mysigt att kunna dela vardagliga rutiner med en vän. Saker som att handla, se på tv, gå skogspromenader, låna tvättmedel eller liknande har vi kunnat göra när vi känner för det.. utan att behöva planera. Sånt är mysigt tycker jag. Lite "vänner"-känsla över situationen när man kan knata ner i pjamas o tofflor till varandra för att se på tv en stund eller bara för att hänga lite. Så nu är det faktiskt tomt här! kommer sakna henne i huset. Hon är ju inte långt borta men ändå. Jag gläds å andra sidan för hennes skull att hon fått flytta ihop med sin kärlek o så.. det är kul för dom båda två!! men det är trist med no more granne!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0