byebye everyone!!!

Jag har tagit ett beslut. Jag ska lägga ner bloggen. Mina funderingar kommer från och med nu inte att publiceras utan finnas på min dator.(som jag iofs inte köpt än haha, men kommer att köpa). Jag har insett att det är bäst om de inte publiceras utan hamnar i en liten samling istället. Jag kommer att fortsätta skriva.. för det behöver jag, men det ska som sagt inte publiceras längre. Tänk vilken samling det kommer att bli lagom till pensionen;) kanske blir en bok tillslut.. vem vet haha! Jag har inte tidigare insett kraften i saker jag publicerar eftersom det bara varit tankar, men jag har insett det nu. Den insikten gör ont i hjärtat! det har inte varit min mening att göra någon ledsen eller besviken! så bye bye everyone! det har varit skönt att ha ert tysta stöd! Tack för alla råd o vänliga kommentarer! de har värmt hjärtat att få en vänlig kommentar när man skrivigt om saker från sitt innersta kryphål! love you all!

snackas på telefon framöver!!! pussar o kramar i mängder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jensa

Faan va trist.. Vems blogg ska jag nu läsa..

Men man får la överleva.. :D

Löv ju!! Pöss

2008-10-03 @ 23:41:20
URL: http://jennymalm.blogg.se/
Postat av: Mickis

Va tråkigt då =(.. men ja förstår dig..



Men kan du inte ha en annan blogg då..

typ en skolblogg, eller om ngt annat possitivt som inte är så djupt ;)

ja vill ju ha ngt att läsa :)



Kram

2008-10-04 @ 12:44:01
URL: http://bubbiz.blogg.se/
Postat av: AnnaViktoria

Men vad tråkigt att höra, kommer att sakna din blogg! Kram!

2008-10-04 @ 18:22:18
URL: http://peggiepo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad trist. Men förstår hur du tänker.

2008-10-07 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0