minne fiskmås

Jag gillar fiskmåsar, kanske är det för att vi har ngt gemensamt. Vi har nog ungefär samma minnesförmåga skulle jag tro... om inte fiskmåsarna slår mig ändå trots allt. Bland många saker jag glömt den sista tiden så har jag ju helt glömt bort att lägga in en bild på hur mitt hår blev efter färgningen.. kanske inte har märkts, men jag hade tänkt o göra det iaf men glömde..  så här blev det iaf.. o får vara ett tag, tills det bleks av sig själv antar jag haha..  blev kanske lite mörkt men jag tror det känns ganska bra ändå faktiskt. Hur som helst är det ju bara att gilla läget, färgen är ju där o jag kan inte göra ngt åt det haha.

 

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men guuuud så vacker du är människa.. på den första bilden så skulle man kunna tro att det är emelie innan man förstorar den.. jättelikt.. men sen är ni ju systrar också.. *fniss*.. kom hem nu snart då :) oj va vi ska ha en dunder sommar.. o ragga karlar.. haha Kram

2008-05-31 @ 20:27:25
Postat av: Emelie

ÅÅÅÅÅÅ du är så fiiin, sis!

Färgen passar dig verkligen!

2008-05-31 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0