sommarlov 2008

Jaha ja.. då vart det sommarlov då:) har nog inte riktigt fattat det än tror jag. Hela årskurs 2 har genomförts och förhoppningsvis klarats av bra.(väntar fortfarande på en del tentaresultat). Idag gjorde vi vår sista tenta o därmed var terminen slut för vår del. Nu väntar några härliga dagar av ledighet, packning, avslutningsfest samt förberedelser inför hemfärden på fredag.

Idag efter tentan satte minelli o jag oss på en gräsplätt o drack vin o snackade om allt vad livet har att erbjuda. Kunde inte ha blivit en mer perfekt avslutning på dagen. Solen värmde alldeles lagom o jag var noga med att smörja in min redan rosa hud. Kära vänner..Sommaren är här nu. Den är faktiskt det! o det gäller att fånga den så att man kan känna att det varit sommar när hösten inträffar igen. För när man upplevt ngt är man redo att uppleva mer. Sommaren är här. Nu.

För tillfället sitter jag o sippar på den sista slurken av vinet på min "nästan-balkong"(har båda mina fönster på vid gavel så att det känns som om min lgh var en stor balkong) o känner att livet är bra. Jag drar en suck av lättnad för att jag inte känner mig vankelmodig över att åka till västkusten längre. Jag är redo. Jag är redo att vara borta från mitt hem en längre tid nu o jag är redo att börja sommaren på riktigt. Det är en bra dag idag o jag ska fortsätta att njuta av den några timmar till.

P.S idag har jag hört två bra saker o som ni vet by now gillar jag såna saker skarpt.. därför läggs de på minnet:

◊ never let your sparkle fade
◊ a packleader never says "let's go", he/she just walks away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0