förlorat syfte

Jag satt o läste mina gamla inlägg på min tidigare blogg som jag hade på lunarstorm o upptäckte att den här bloggen helt har förlorat sitt syfte. Jag har medvetet valt att inte skriva om vissa saker här på bloggen, men att bloggen helt skulle förlora sin själ, sitt syfte, var ju inte meningen. Jag gjorde bloggen för att jag behövde ha ngn stans att skriva ner saker som jag grubblar över eller saker som jag behöver få ur mig som jag INTE vill prata om. Det var mitt syfte med bloggen. Ju längre tiden gick har detta syfte omedvetet ändrats, för jag känner inte längre att jag kan skriva ner dessa saker(som jag inte vill prata om eller belysa utanför bloggen) på den här bloggen. Jag har nästan fler opublicerade inlägg på min dator än vad jag har publicerade på bloggen. Detta säger ngt. Jag måste hitta en ny plats som jag kan grubbla på. För grubbla behöver jag utan att behöva stå tillsvars för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0