summer so far

Sommaren har nu startat på riktigt. Turisterna börjar anlända, jobbet intensifieras allt mer, besöken på stränderna tätnar, solen tittar fram lite oftare o måsarna skriker som aldrig förr. Jag har fått gjort en del av de saker som hör sommaren till o kommit in i jobbet som jag hoppades. Jag var oerhört skeptisk till jobbet ett tag, men nu börjar det kännas bättre.
Jag menar, lönen är mkt bättre än vad jag trodde(vad jag fått information om tidigare), miljön är helt fantastisk med den lugna musiken i bakgrunden o alla harmoniska människor som helt groggy tackar en för det man gjort, några i personalen är kanon o ledningen är inte längre katastrof. Jag är lugn o trygg när jag går till o från jobbet o där emellan känner jag mig självsäker o fokuserad. De dagar jag varit ledig har jag hittills haft turen att pricka in då det har varit fint väder, så jag har kunnat sola o bada. Jag har festat, umgåtts med kompisar o familj samt haft mkt jennifertid. Dessutom blev ju midsommar kanon iår(kommer bilder senare när jag raggat tag på dom).

Lite bilder från summer so far:
en liten promenad längs vattnet efter en glass är aldrig fel..  tidning, kaffe, choklad o fin utsikt..

strike a pose, tacos o chips en kväll på stranden. mys fint kort på hanna tycker jag    en väldigt kort människa försöker bli längre 

Dagens strandbesök blev till Rossö som jag inte besökt på väldigt väldigt länge:
  

att inte lita på någon leder tillslut till att ingen litar på dig. Att be om hjälp gör dig inte svagare, det gör dig starkare.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååååååh vad härligt med havet!! avis och vill oxå åka till rossö



Vad skönt att du har kommit in i jobbet och att du även hunnit få lite sol! :)



Kramkram

2008-07-03 @ 11:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0