The top notch

Nu är andra växeln ilagd! jag har skaffat lite jävlar anamma o har bestämt mig för att jag ska klara det minsann! jag ska bli den trevligaste, gladaste o mest serviceinriktade människa jag träffat! inget mer daltande med mig själv o inget mer "hur ska jag klara det här"-tänkande! jag har stampat ner foten o börjat tänka "det här SKA jag klara". Det är okej att göra fel för de går allt som oftast att rätta till..  DET ÄR OKEEEEJ ATT GÖRA FEL! 

Jag har börjat på mitt nya jobb o till en början(o lite fortfarande) verkade det helt omöjligt att lära sig allt. Det kändes fruktansvärt skrämmande. Jag jobbar numera på ett gym. Men det är inget vanligt gym, för på det här gymmet tränar enbart rikisar. Sveriges främsta rikisar. The top notch. Detta medför att gymmet erbjuder extremt bra service o allt gästen ber om ska man kunna lösa. Även om det inte tillhör arbetsuppgifterna. Vill gästen tex ha en viss produkt köps detta in så att gästen kan få det vid nästa besök etc. Man ska vara glad o väldigt trevlig i ALLA situationer. När man som ny kommer till denna arbetsplats kan man ju inte erbjuda samma service som de andra i personalen vilket ställer oerhört höga krav på att man lär sig allt så fort som möjligt. Jag som har en lite trög hjärna kände mig därför vettskrämd över alla arbetsuppgifter. Men nu har jag som sagt lagt in andra växeln. Det ska gå bra! Jag ska klara det här!

Jag ska jobba ensam för första gången imorgon o det känns skönt att denna jävlar anamma uppkom just ikväll.  Rikisar, Here I come!!!!

framsteg är omöjligt utan förändring; o de som inte kan förändra sina tankar och åsikter kan inte ändra någonting.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Lite blogganda Jennifer ;)

vill ju veta hur du har det där uppe.. med jobb o pluggande o så :)..

kram

2008-09-07 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0